Vsi, ki delamo z ljudmi - s strankami, bodisi kot prodajalci, svetovalci, učitelji, zdravniki, ... z obiskovalci na okencih, po telefonu ali e-mailu, smo se že kdaj srečali s stranko, ki nam je povzročala preglavice. Kaj hitro se namreč zgodi, da se srečamo s stranko, ki ji ne znamo, ne moremo ali celo ne smemo ustreči in zato en drugega vidimo kot težavnega. To nas spravlja v nelagodje, slabo voljo ali celo jezo in naše delo nam lahko postane v breme, namesto, da bi nas veselilo in izpolnjevalo.
Vendar, ali veste, da lahko s pravo komunikacijo prav vsaki stranki postrežemo z občutkom razumljenosti in ji damo zadovoljstvo, kar je ključno za dober posel, a še pomembneje - za naše zadovoljstvo ob delu. Za uspešno delo s strankami je potrebna komunikacija, ki stranki da vedeti, da jo slišimo in razumemo, četudi ji morda ne moremo povsem ustreči. S pravo komunikacijo lahko namreč še tako zahtevno stranko spremenimo v sodelujočo in prijazno, in delo s strankami je tako lahko pozitivno, uspešno in zadovoljujoče.
Na seminarju Obvladovanje težavnih strank boste izvedeli, kako uspešno komunicirati z različnimi tipi strank, predvsem s tistimi, ki nam predstavljajo nelagodje ali jih vidimo kot težavne, in kako ravnati v takšnih primerih.
Seminar je namenjen vsem, ki delate z ljudmi, posebej pa ga priporočamo trgovcem, prodajnikom, vodjem različnih skupin, učiteljem, vzgojiteljem, pa tudi staršem, saj načini, ki jih bomo spoznali delujejo prav na vseh omenjenih skupinah.
Vsebina seminarja:
- Kdo je naša težavna stranka in zakaj?
- Vrste težavnih strank - opredelitev različnih tipov strank.
- Neusklajena komunikacija - opredelitev in posledice.
- Kako delujejo naši običajni odzivi na težavne stranke in zakaj so ti pogosto napačni in situacijo poslabšajo?
- Kako ohraniti notranji mir in stabilnost pri delu z zahtevnimi ali nesramnimi strankami?
- Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank - aktivno poslušanje, pozitivno odzivanje, zrcaljenje, preokviranje...
- Uporaba transformativne komunikacija za uspešno delo s strankami.
- Sprejemanje povratnih informacij.
- Odzivanje na negativne kritike, na nemogoča pričakovanja, zahteve ali celo poniževanja in nesramnost strank?
- Kako težavno stranko spremeniti v dobro in sodelujočo stranko.
- Vaje in igre vlog
Kotizacija seminarja (8 pedagoških ur): 120,00 €.
Nudimo 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna pa je zamenjava kandidata na seminarju).
Seminar poteka v obliki predavanj, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj.
PRIJAVA NA SEMINAR
Seminar vodi: Marko Iršič, predavatelj, mediator in trener mediatorjev, ustanovitelj Zavod-a RAKMO.
Dodatne informacije in prijave:
- 01/436 41 17, 040/731 431
- email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
- prek spletne prijavnice: SPLETNA PRIJAVNICA
Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!
Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.
V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oz. prestavimo datum izvedbe.
Veseli bomo, če boste o seminarju obvestili tudi svoje kolege oziroma kogarkoli, ki bi ga tovrstna tematika utegnila zanimati.