- Vrste strank
- Težavne stranke
- Osebne in medosebne spretnosti
- Učinkovita in kakovostna komunikacija s strankami
- Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank
- Obvladovanje konfliktnih situacij
- Spreminjanje nasprotnika v sodelavca pri iskanju rešitve
Seminar poteka v obliki predavanj, delavnic, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj.
Dodatne informacije in prijava:
- 01/436 41 17, 040/731 431
- email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
- Preko spletne prijavnice: SPLETNA PRIJAVNICA
Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest. V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oziroma prestavimo datum izvedbe. Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oziroma prestavimo datum izvedbe.
Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!
AKTUALNO: 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna je zamenjava kandidata na seminarju)