Splošni pogoji poslovanja


Splošno
Splošni pogoji poslovanja Zavoda Rakmo se nanašajo na vse dogodke in storitve Zavoda Rakmo (seminarji, usposabljanja, delavnice, konference, kongresi, mediacija, svetovanje, coaching, prodaja knjig). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS, v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Splošni pogoji obravnavajo delovanje in obiskovanje spletne strani Zavoda Rakmo (wwww.rakmo.si), urejajo postopek prijave in odjave na posamezen dogodek Zavoda Rakmo (seminar, usposabljanje ali drug dogodek), odgovornost Zavoda Rakmo za vsebine dogodkov, cene in plačila, naročila knjig, prijave na obvestila ter povpraševanja in naročila drugih storitev Zavoda Rakmo (seminarji za zaključene skupine, mediacija). Splošni pogoji urejajo tudi varovanje osebnih podatkov in izvedbo dogodkov Zavoda Rakmo.
Splošni pogoji veljajo in se uporabljajo za vse dogodke in udeležence / stranke enako, razen, če je v okviru prijave na posamezen dogodek določeno drugače s strani Zavoda Rakmo.
Splošni pogoji so sestavni del vsake prijavnice na vsak dogodek, ne glede na obliko prijave na dogodek (pisno, po e-mailu, preko spletne strani, po faksu ali na drug način, ki izkazuje osebo in dogodek, na katero se je ta oseba prijavila). Vsaka oseba, ki se prijavi na posamezen dogodek, v celoti, nepreklicno in brezpogojno sprejema te Splošne pogoje.

Splošni pogoji so v veljavni različici objavljeni na spletni strani Zavoda Rakmo in se lahko občasno spreminjajo. V času prijave na posamezen dogodek veljajo Splošni pogoji, ki so v tem času objavljeni na spletni strani Zavoda Rakmo.

Delovanje in obiskovanje spletne strani
Spletno stran je pripravil Zavod Rakmo, ki jo upravlja in vzdržuje. Z uporabo spletne strani Zavoda Rakmo, sprejema obiskovalec te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen ter se z njimi strinja.
Zavod Rakmo se bo z vzdrževanjem in oblikovanjem teh spletnih strani trudil zagotavljati točnost, pravilnost in ažurnost objavljenih vsebin, vendar ne zagotavlja in ne prevzema odgovornosti za njihovo točnost in celovitost kot tudi ne za morebitno škodo povzročeno z uporabo teh spletnih strani oziroma njenih vsebin.
Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Zavod Rakmo si pridružuje pravico spreminjanja, dodajanja ali odstranitve spletnih strani (v celoti ali delno) ter brez predhodnega opozorila.

 

Avtorske pravice
Vsebine, ki so objavljene na spletnih straneh Zavoda Rakmo, razen vsebin, ki jih vnesejo uporabniki sami, so zaščiteno avtorsko delo Zavoda Rakmo in/ali njegovih pogodbenih partnerjev skladno z določbami Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela brez izrecnega pisnega obvestila Zavoda Rakmo in njegovega pisnega soglasja. Uporabnikom je dovoljeno uporabljati objavljene vsebine izključno le v osebne in nekomercialne namene.
Zavod Rakmo si pridržuje pravico do napak na vseh svojih spletnih straneh in zanje ne prevzema odgovornosti.

Pogoji prijave in odjave na dogodek
Splošni pogoji in določila so sestavni del prijavnice na dogodek (seminar, usposabljanje, kongres ali drugi dogodek) Zavoda Rakmo, ne glede na obliko prijave. Ti pogoji urejajo postopek prijave in odjave na dogodek.

Prijava na dogodek se izvede z izpolnitvijo spletne prijavnice na spletni strani ali preko e-pošte info@rakmo.si. V primeru prijave na dogodek preko telefona prijavitelju v roku 3 (treh) delovnih dni od prijave po telefonu posredujemo na elektronski naslov potrditev prijave in napotke za plačilo, na katere mora prijavitelj v roku 7 (sedem) delovnih dni odgovoriti s povratnim sporočilom (odgovori/reply), s katerim potrdi prejem sporočila in svojo prijavo ter potrdi, da je seznanjen in soglaša s temi pogoji poslovanja. V kolikor prijavitelj tega ne stori, si Zavod Rakmo pridržuje pravico, da prijave ne upošteva in nadalje ravna skladno s temi pogoji poslovanja.
Navodila za plačilo in rok plačila za posamezen dogodek (vključno z možnostmi obročnega plačevanja) prejmejo vsi prijavitelji po prijavi na e-poštni naslov, ki so ga navedli na prijavnici, v roku treh (3) delovnih dni od prijave.

Veljajo cene in ostali pogoji (npr. popusti) na dan prijave na dogodek. Račun stranki izdamo po izvedenem celotnem plačilu ali v primeru obročnega plačevanja po izvedenem plačilu 1. obroka. Račun stranka prejme na dogodku, ali po pošti na posredovani naslov. Po dogovoru je možno plačilo po predračunu ali plačilo po izvedbi dogodka. Plačilo kotizacije velja kot potrditev udeležbe na dogodku, ki prijavitelju zagotavlja mesto na dogodku, na katerega se je prijavil.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe dogodka v primerih, če je prijav na določen dogodek preveč ali premalo, če ugotovimo povečano plačilno tveganje naročnika, v primeru drugih nepredvidenih okoliščin (npr. bolezen predavatelja) ali zaradi višje sile. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od izvedbe dogodka z naše strani obvestili v roku najmanj treh (3) delovnih dni pred predvidenim datumom izvedbe, po e-pošti oz. po telefonu razen v primeru nepredvidenih dogodkov ali višje sile.

Spletna prijava na dogodek
Na dogodek se lahko prijavite preko spletne prijavnice na spletni strani Zavoda Rakmo. S klikom na gumb “Pošlji ” izvedete in potrdite prijavo na dogodek ali pa potrdite naročilo knjig. Potrjena prijava ali naročilnica velja kot pogodba (pogodba sklenjena na daljavo). V roku treh (3) delovnih dni od potrditve svoje prijave/naročila boste na navedeni e-poštni naslov prejeli potrditev vaše prijave in napotke za plačilo.

S potrditvijo prijave/naročila potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s tukaj navedenimi splošnimi pogoji poslovanja. V primeru vprašanj ali zahteve po pomoči se lahko vedno obrnete na e-mail info@rakmo.si ali na 01/436 41 17 ali 040/731 431.

Odpoved prijave
Prijavitelj ima pravico odpovedati udeležbo na dogodku na katerega se je prijavil. Odpoved prijave je možna v pisni obliki po elektronski pošti na info@rakmo.si. V kolikor se odjava sporoči po telefonu, prijavitelju v roku 3 (treh) delovnih dni od sporočene odjave posredujemo na elektronski naslov napotke za potrditev odjave od dogodka, na katere mora prijavitelj v roku 3 (treh) delovnih dni odgovoriti s povratnim sporočilom (odgovori/reply), s katerim potrdi odjavo od dogodka ter potrdi, da je seznanjen in soglaša s pogoji odjave od dogodka. V kolikor prijavitelj tega ne stori, si Zavod Rakmo pridržuje pravico, da odjave ne upošteva in nadalje ravna skladno s temi pogoji poslovanja.

Za seminarje odjave sprejemamo najkasneje do 3 (tri) dni pred seminarjem. Če se odjavite kasneje ali se seminarja ne udeležite brez odjave, zaračunamo celotno kotizacijo. V primeru koriščenja popustov, kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna je le zamenjava kandidata na seminarju.

Za usposabljanja odjave sprejemamo do 21 dni pred prvim delom usposabljanja. Če se odjavite kasneje, vam zaračunamo administrativne stroške v višini 75,00 €. Če se odjavite kasneje kot 7 dni pred prvim delom ali če se usposabljanja ne udeležite brez odjave, vam zaračunamo administrativne stroške v višini 150,00 €. V primeru koriščenja popustov, kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna je le zamenjava kandidata na usposabljanju.

Za ostale dogodke veljajo pogoji odjave navedeni ob prijavi na posamezen dogodek.

S prijavo na posamezni dogodek, prijavitelj potrjuje, da je seznanjen in soglaša s pogoji poslovanja in varovanja osebnih podatkov Zavoda Rakmo.
Ne glede na zgornje določbe bo Zavod Rakmo skušal reševati odpovedi prijav v korist prijavljenega udeleženca (nadomestni termin, nadomestni seminar idr.). Prijava je v tem primeru prenosljiva tudi na drugo osebo ali na naslednji termin.

Vsebina dogodkov
V nobenem primeru ni Zavod Rakmo, njegovi zaposleni ali podizvajalci, odgovoren za kakršno koli škodo (posredno, neposredno ali posledično), ki bi temeljila na informacijah te spletne strani ali na informacijah, ki so bile pridobljene na posameznih dogodkih Zavoda Rakmo, v naši literaturi ali pri drugih storitvah Zavoda Rakmo.
Zavod Rakmo ne daje nobenih jamstev ali garancij o rezultatih, ki jih vi ali drugi lahko dosežete kot rezultat udeležbe na posameznem dogodku ali uporabe izobraževalnih programov. Zavod Rakmo se po najboljših močeh trudi, da potencialnim udeležencem dobro in natančno predstavi svoje dogodke in izobraževalne programe. Zavod Rakmo se po najboljših močeh trudi, da udeležencem na dogodkih dobro in natančno posreduje obljubljene vsebine. Vendar pa so udeleženci sami odgovorni za svoje rezultate, ki so med drugim odvisni od njihovega znanja, spretnosti in količine časa in truda, ki ga vložijo v implementacijo znanja.
Organizator uporablja izjave ali druge trditve udeležencev v zvezi z njihovimi rezultati, ki so jih dosegli udeleženci dogodkov in izobraževalnih programov. Te izjave ali druge trditve ne pomenijo, da boste tudi vi ali drugi dosegali podobne rezultate.

Naročila knjig
Knjige lahko naročite preko spletne naročilnice ali po e-mailu na info@rakmo.si. V roku treh (3) delovnih dni boste na navedeni elektronski naslov prejeli potrditev naročila in napotke za plačilo. Napotki za plačilo vsebujejo tudi stroške pakiranja in pošiljanja, ki znašajo 3,05 €.
Račun za plačilo vam izdamo takoj po prejetju plačila. Knjigo/e skupaj z računom, ki izkazuje že izvedeno plačilo, vam odpošljemo po pošti na navedeni naslov, v roku treh (3) delovnih dni od izvedenega plačila. V primeru naročila e-knjige vam v enakih rokih zagotavljamo dostop do e-publikacije, ki ga prejmete po elektronski pošti, račun pa vam pošljemo po pošti. Za čas dostave in druge obveznosti pošte, na katere Zavod Rakmo ne more vplivati, ne odgovarjamo. Plačila po povzetju ne uporabljamo.
Preklic naročila je mogoč v roku treh (3) delovnih dni od oddaje naročila oz. do prejema potrditve naročila in napotkov za plačilo. Po tem preklic naročila ni več mogoč. Preklic naročila je mogoče podati samo v pisni obliki po elektronski pošti na naslov info@rakmo.si.
Po predhodnem dogovoru je mogoč tudi osebni prevzem knjig. Prevzem je mogoč na sedežu Zavoda Rakmo, vsak delavnik med 8.00 in 15.00 uro. Ob osebnem prevzemu knjig vam stroškov pošiljanja ne zaračunamo.

Cene
Zavod Rakmo ni zavezanec za DDV. Davčna številka: 57202761. Vse navedene cene za dogodke, kot tudi za ostale storitve, so navedene v evrih in so končne. Po 94. členu ZDDV-1 davek na dodano vrednost ni obračunan. Veljaven cenik je objavljen na spletni strani.
Cena velja na dan prijave oz. naročila in velja do preklica. V ceno knjig niso vključeni stroški pošiljanja in dostave, ki znašajo 3,05 €.

Reklamacije
Morebitne reklamacije bo Zavod Rakmo sprejemal izključno po elektronski pošti na info@rakmo.si, najkasneje v roku osem (8) dni po zaključku seminarja, usposabljanja ali drugega dogodka ali v roku 8 dni od prejetja naročene knjige. Na reklamacijo bomo pisno odgovorili v roku treh (3) delovnih dni.

Prijava na e-obvestila / e-novice
S prijavo na e-novice, poslanim povpraševanjem ali prijavo na dogodek omogočite Zavodu Rakmo, da zbira in obdeluje pri tem posredovane osebne podatke. Posredovane osebne podatke bomo obdelovali v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Na e-obvestila se lahko prijavite preko spletne prijavnice, preko podpisanega pisnega soglasja za prijavo na e-obvestila ali preko pisne prošnje za prejemanje obvestil poslane po e-mailu na info@rakmo.si.

Več o prijavi na obvestila in varstvu osebnih podatkov si preberite v Obvestilu o zasebnosti.

Spori in pristojno sodišče
Udeleženec in Zavod Rakmo se bosta trudila spore reševati sporazumno, v medsebojno obojestransko korist in v skladu z najboljšo prakso poslovanja. V primeru, da sporazumne rešitve sami ne bi mogli doseči, bosta nesporazum ali spor reševali s postopkom mediacije, pri čemer vsaka stran izbere in krije stroške enega mediatorja. Izbrana mediatorja vodita postopek v somediaciji. V primeru, da ena stran od strani mediatorja ne določi do začetka mediacije, mediacijo vodi mediator, ki ga izbere druga stran. V primeru, da stranke tudi s pomočjo mediacije ne bi prišle do sporazumne rešitve, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Pohvale in pritožbe uporabnikov
Zanima nas vaša izkušnja z nami, tako dobra kot slaba. Vaše zadovoljstvo nam je pomembno. Veseli bomo, če nam boste vašo izkušnjo sporočili na e-mail info@rakmo.si.

 

 

Pravila in pogoji sodelovanja v Facebook nagradni igri

 

1. Splošni pogoji

 

S temi splošnimi pogoji so urejena pravila sodelovanja ter izvedba nagradnih iger na Facebook strani, ki jih organiziraZavod Rakmo,Parmova 53, 1000 ljubljana (v nadaljevanju: organizator).

 

 

2. Namen nagradne igre
Namen nagradne igre je promocija organizatorja in Facebook strani organizatorja.

 

 

3. Pogoji sodelovanja v nagradni igri

 

 

Sodelujoči s sodelovanjem v nagradni igri sprejema pravila in se strinja z objavo imena in priimka na Facebook strani Zavod Rakmo ter se zavezuje, da bo ob pozivu organizatorja posredoval podatke, potrebne za prevzem nagrade.
Mlajši od 18. let morajo pridobiti dovoljenje staršev za sodelovanje v nagradni igri.

 

 

4. Razglasitev nagrajenca in prevzem nagrade
Nagrajenec bo po končanem žrebanju objavljen na Facebook strani Zavoda Rakmo.
Rezultati žrebanja so dokončni in pritožba nanje ni mogoča.
Nagrada bo nagrajencu poslana po e-pošti ali po običajni pošti na stroške organizatorja.

 

 

5. Odgovornost
Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za:
- (ne)delovanje spletnega mesta in družabne spletne mreže Facebook,
- vse ostale aktivnosti na spletni mreži Facebook
- kakršne koli posledice, ki bi jih sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradni igri ali nagradnem žrebanju
- nedostavljene pošiljke z nagradami
- kakršne koli posledice ob koriščenju nagrad

 

 

6. Varovanje osebnih podatkov
Sodelujoči v nagradni igri organizatorju dovoljuje, da uporabi njegove osebne podatke za namene izvedbe nagradne igre . Posredovani podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe pošiljanja ali dogovora o prevzemu nagrade.

 

 

7. Ostale določbe
Organizator nagradne igre si pridržuje pravico sprememb teh pravil, če to zahtevajo pravni, tehnični ali komercialni razlogi. O vseh morebitnih spremembah teh pravil bo udeležence obvestil z objavo na spletni strani Zavoda Rakmo, kjer so navedena pravila nagradne igre.
Nagradna igra ni organizirana s strani družbe Facebook, slednja pa ne odgovarja za nobene zahtevke iz naslova te nagradne igre. Facebook ne sponzorira in ne upravlja nagradne igre ter je tudi ni posebej odobril in z njo ni povezan. Morebitne informacije, ki jih sodelujoči posredujejo zaradi sodelovanja v nagradni igri, se posredujejo organizatorju oz. organizatorju in ne družbi Facebook.

 

 

Ta pravila začnejo veljati z dnem sprejetja, 1.9.2018.

 

 

 







Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je član 
European Mediation
Network Initiative

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios
Evropskega združenja za transformativno mediacijo South Eastern
European Mediation Forum



(c) 2011-2018 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov - Vse pravice pridržane
Produkcija 5ka