Vsi, ki delamo z ljudmi - s strankami, bodisi kot prodajalci, svetovalci, učitelji, zdravniki, ... z obiskovalci na okencih, po telefonu ali e-mailu, smo se že kdaj srečali s stranko, ki nam je povzročala preglavice. Kaj hitro se namreč zgodi, da se srečamo s stranko, ki ji ne znamo, ne moremo ali celo ne smemo ustreči in zato en drugega vidimo kot težavnega. To nas spravlja v nelagodje, slabo voljo ali celo jezo in naše delo nam lahko postane v breme, namesto, da bi nas veselilo in izpolnjevalo.
 
Vendar, ali veste, da lahko s pravo komunikacijo prav vsaki stranki postrežemo z občutkom razumljenosti in ji damo zadovoljstvo, kar je ključno za dober posel, a še pomembneje - za naše zadovoljstvo ob delu. Za uspešno delo s strankami je potrebna komunikacija, ki stranki da vedeti, da jo slišimo in razumemo, četudi ji morda ne moremo povsem ustreči. S pravo komunikacijo lahko namreč še tako zahtevno stranko spremenimo v sodelujočo in prijazno, in delo s strankami je tako lahko pozitivno, uspešno in zadovoljujoče.
 
Na seminarju Obvladovanje težavnih strank boste izvedeli, kako uspešno komunicirati z različnimi tipi strank, predvsem s tistimi, ki nam predstavljajo nelagodje ali jih vidimo kot težavne, in kako ravnati v takšnih primerih. 
 
Seminar je namenjen vsem, ki delate z ljudmi, posebej pa ga priporočamo trgovcem, prodajnikom, vodjem različnih skupin, učiteljem, vzgojiteljem, pa tudi staršem, saj načini, ki jih bomo spoznali delujejo prav na vseh omenjenih skupinah.
 
Vsebina seminarja:
 
- Kdo je naša težavna stranka in zakaj?
- Vrste težavnih strank - opredelitev različnih tipov strank.
- Neusklajena komunikacija - opredelitev in posledice.
- Kako delujejo naši običajni odzivi na težavne stranke in zakaj so ti pogosto napačni in situacijo poslabšajo?
- Kako ohraniti notranji mir in stabilnost pri delu z zahtevnimi ali nesramnimi strankami?
- Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank - aktivno poslušanje, pozitivno odzivanje, zrcaljenje, preokviranje...
- Uporaba transformativne komunikacija za uspešno delo s strankami.
- Sprejemanje povratnih informacij.
- Odzivanje na negativne kritike, na nemogoča pričakovanja, zahteve ali celo poniževanja in nesramnost strank?
- Kako težavno stranko spremeniti v dobro in sodelujočo stranko.
- Vaje in igre vlog
 
Kotizacija seminarja (8 pedagoških ur): 120,00 €.
Nudimo 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna pa je zamenjava kandidata na seminarju).
  

Seminar poteka v obliki predavanj, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj. 

 

PRIJAVA NA SEMINAR

 


 

Seminar vodi: Marko Iršič, predavatelj, mediator in trener mediatorjev, ustanovitelj Zavod-a RAKMO.

 

 

Dodatne informacije in prijave:

  • 01/436 41 17, 040/731 431
  • email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • prek spletne prijavnice: SPLETNA PRIJAVNICA

Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!

 

Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.

 

V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oz. prestavimo datum izvedbe.

 

Veseli bomo, če boste o seminarju obvestili tudi svoje kolege oziroma kogarkoli, ki bi ga tovrstna tematika utegnila zanimati.

AKTUALNO - Usposabljanja za mediatorje 

 

PREBERI VEČ

 


 

 

Zavod RAKMO

Center za mediacijo in

obvladovanje konfliktov

 

Mediacija ali posredovanje v sporu je proces, ki ga usmerja mediator in v katerega se sprte strani ali strani, ki imata določeno sporno področje ali vprašanje, vključita prostovoljno z namenom iskanja rešitve, ki bi bila sprejemljiva za obe strani. Prednost mediacije je v učinkovitosti, nizkih stroških, visoki stopnji uspešnosti in obojestranski sprejemljivosti rešitve.

 

PREBERI VEČ

Obvladovanje konfliktov

 

Konflikti so povsod neizogibno prisotni. Od tega, kako se nanje odzivamo, je odvisno, kakšne bodo posledice. Neobvladani konflikti so lahko vir nasilja ter poslabšanja ali prekinitve odnosov.

PREBERIRE VEČ ...

Mediacija

 

Mediacija prispeva k izboljšanju odnosov in sodelovanja med sprtima stranema, zmanjšuje možnost zaostrovanja sporov v prihodnje in prispeva k razvijanju učinkovitih oblik preprečevanja in razreševanja težav in nesoglasij.

PREBERITE VEČ ...

Transformativna komunikacija

 

Transformativna komunikacija je način komunikacije pri katerem transformativni sogovornik uporablja transformativno metodo za pomoč posamezniku, paru ali skupini pri soočanju z in obravnavanju vsebine.

PREBERITE VEČ ...

  • Obvladovanje težavnih strank

    12.4.2024, Webinar: 15.00 - 21.00

    15.11.2024, Webinar: 9.00 - 15.00

    (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Obvladovanje stresa

    13.9.2024, Webinar: 9.00 - 15.00

    22.10.2024, Webinar: 15.00 - 21.00

    (Opis)

    PRIJAVA

     
  • Obvladovanje jeze

    19.4.2024, Webinar: 15.00 - 21.00

    12.9.2024, Webinar: 15.00 - 21.00

    11.10.2024, Webinar: 9.00 - 15.00

    (Opis)

    PRIJAVA

     

Kaj menijo o nas drugi?

  • Simon Borštnar, podjetnik

    S predavanjem sem zelo zadovoljen in sem zelo vesel za podano mnenje in znanje.

     
  • Alenka Mrzel, dipl. OEC - manager, področje vodenja komunikacije in brendinga

    Moja osrednja misel je zadovoljstvo in hvaležnost obenem, da je še mogoče najti mentorje kot je Marko - polne znanja in ki ga v delu vodi višji cilj - deliti znanje, kot pa je to »jaz in »vi«.

    Preberite več ...  
  • Jože Laščak, delovni inštruktor, Zreče

    Na seminarju sem spoznal nove vrline poslušanja sogovornika, prag tolerance se je izredno povišal, tak seminar bi koristil vsakomur. Nobena minuta ni bila vržena stran. Hvala predavatelju za pridobitev novih znanj.

     
Vsi, ki delamo z ljudmi - s strankami, bodisi kot prodajalci, svetovalci, učitelji, zdravniki, ... z obiskovalci na okencih, po telefonu ali e-mailu, smo se že kdaj srečali s stranko, ki nam je povzročala preglavice. Kaj hitro se namreč zgodi, da se srečamo s stranko, ki ji ne znamo, ne moremo ali celo ne smemo ustreči in zato en drugega vidimo kot težavnega. To nas spravlja v nelagodje, slabo voljo ali celo jezo in naše delo nam lahko postane v breme, namesto, da bi nas veselilo in izpolnjevalo.
 
Vendar, ali veste, da lahko s pravo komunikacijo prav vsaki stranki postrežemo z občutkom razumljenosti in ji damo zadovoljstvo, kar je ključno za dober posel, a še pomembneje - za naše zadovoljstvo ob delu. Za uspešno delo s strankami je potrebna komunikacija, ki stranki da vedeti, da jo slišimo in razumemo, četudi ji morda ne moremo povsem ustreči. S pravo komunikacijo lahko namreč še tako zahtevno stranko spremenimo v sodelujočo in prijazno, in delo s strankami je tako lahko pozitivno, uspešno in zadovoljujoče.
 
Na seminarju Obvladovanje težavnih strank boste izvedeli, kako uspešno komunicirati z različnimi tipi strank, predvsem s tistimi, ki nam predstavljajo nelagodje ali jih vidimo kot težavne, in kako ravnati v takšnih primerih. 
 
Seminar je namenjen vsem, ki delate z ljudmi, posebej pa ga priporočamo trgovcem, prodajnikom, vodjem različnih skupin, učiteljem, vzgojiteljem, pa tudi staršem, saj načini, ki jih bomo spoznali delujejo prav na vseh omenjenih skupinah.
 
Vsebina seminarja:
 
- Kdo je naša težavna stranka in zakaj?
- Vrste težavnih strank - opredelitev različnih tipov strank.
- Neusklajena komunikacija - opredelitev in posledice.
- Kako delujejo naši običajni odzivi na težavne stranke in zakaj so ti pogosto napačni in situacijo poslabšajo?
- Kako ohraniti notranji mir in stabilnost pri delu z zahtevnimi ali nesramnimi strankami?
- Načini ustreznega komuniciranja z različnimi tipi strank - aktivno poslušanje, pozitivno odzivanje, zrcaljenje, preokviranje...
- Uporaba transformativne komunikacija za uspešno delo s strankami.
- Sprejemanje povratnih informacij.
- Odzivanje na negativne kritike, na nemogoča pričakovanja, zahteve ali celo poniževanja in nesramnost strank?
- Kako težavno stranko spremeniti v dobro in sodelujočo stranko.
- Vaje in igre vlog
 
Kotizacija seminarja (8 pedagoških ur): 120,00 €.
Nudimo 15% popust na kotizacijo za prijavo in plačilo 14 dni pred začetkom seminarja (kotizacije v primeru odjave ne vračamo, možna pa je zamenjava kandidata na seminarju).
  

Seminar poteka v obliki predavanj, dela z vprašalniki, igre vlog in praktičnih vaj. 

 

PRIJAVA NA SEMINAR

 


 

Seminar vodi: Marko Iršič, predavatelj, mediator in trener mediatorjev, ustanovitelj Zavod-a RAKMO.

 

 

Dodatne informacije in prijave:

  • 01/436 41 17, 040/731 431
  • email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • prek spletne prijavnice: SPLETNA PRIJAVNICA

Vse seminarje je možno naročiti tudi za zaključene skupine!

 

Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.

 

V primeru premajhnega števila prijav, si pridržujemo pravico, da seminar odpovemo oz. prestavimo datum izvedbe.

 

Veseli bomo, če boste o seminarju obvestili tudi svoje kolege oziroma kogarkoli, ki bi ga tovrstna tematika utegnila zanimati.

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

European Mediation Network Initiative

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios

 

Zavod RAKMO je ustanovni član:

Evropskega združenja za transformativno mediacijo

 

Zavod RAKMO je član:

UIA - Word Forum of Mediation Centers

PRIJAVITE SE NA E-NOVICE

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Invalid Input

Zavod RAKMO
Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov

Parmova ulica 53,
1000 Ljubljana

DELOVNI ČAS

od 8. ure do 15. ure.
Vprašanja izven delavnika lahko pustite v odzivniku ali pošljete na info@rakmo.si.

KONTAKT

+386/1/436-41-17
+386/40/731-431
info@rakmo.si
© 2024 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov. Vse pravice pridržane. Agencija.5ka