Mediacija v potrošniških in odškodninskih sporih

Mediacija je primerna metoda za sporazumno reševanje sporov tudi v primerih, ko pride do nesoglasja med potrošnikom oz. kupcem in trgovino oz. prodajalcem. Kljub temu, da večino  nesporazumov v tkih primerih tako ali drugače rešijo stranke same ali pa jih niti ne rešujejo, pride včasih do tega, da je ena ali obe strani zelo nezadovoljni s situacijo in to lahko negativno vpliva na možnosti nadaljnjega sodelovanja. S pomočjo mediacije se lahko take situacije skuša razrešiti v obojestransko zadovoljstvo.


Prav tako lahko do zapletov pride tudi v primerih ko nastane taka ali drugačna škoda na lastnini ali ko pride do poškodb in se udeleženci ne strinjajo glede odgovornosti ali višine odškodnine oz. drugih pomembnih vidikov situacije. Tudi v takih primerih je lahko mediacija zelo koristna in pripomore k rešitvi, ki je sprejemljiva za vse vpletene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obvladovanje težavnih strank, (8 ur)- sreda 11.4.2018, 14.00- 20.30, Ljubljana

več...

Mediacija - posredovanje v sporih (16 ur) - ponedeljek, 7.5. in torek 8.5.2018, od 14.00 do 20.30, Ljubljana

 

več ...


Smernice za srečen zakon (8 ur)- ponedeljek 14.5.2018, 14.00-20.30, Ljubljana

 

več ...


Tehnike pogajanj (8 ur)- torek 15.5.2018, 14.00-20.30

 

 

več...






Zavod RAKMO je ustanovni član
Zavod RAKMO je ustanovni član
Zavod RAKMO je ustanovni član
Zavod RAKMO je član

European Mediation
Network Initiative
Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios
Evropskega združenja za transformativno mediacijo UIA World Forum of
Mediation Centers



(c) 2011-2018 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov - Vse pravice pridržane
Produkcija 5ka