Mediacija v potrošniških in odškodninskih sporih

Mediacija je primerna metoda za sporazumno reševanje sporov tudi v primerih, ko pride do nesoglasja med potrošnikom oz. kupcem in trgovino oz. prodajalcem. Kljub temu, da večino  nesporazumov v tkih primerih tako ali drugače rešijo stranke same ali pa jih niti ne rešujejo, pride včasih do tega, da je ena ali obe strani zelo nezadovoljni s situacijo in to lahko negativno vpliva na možnosti nadaljnjega sodelovanja. S pomočjo mediacije se lahko take situacije skuša razrešiti v obojestransko zadovoljstvo.


Prav tako lahko do zapletov pride tudi v primerih ko nastane taka ali drugačna škoda na lastnini ali ko pride do poškodb in se udeleženci ne strinjajo glede odgovornosti ali višine odškodnine oz. drugih pomembnih vidikov situacije. Tudi v takih primerih je lahko mediacija zelo koristna in pripomore k rešitvi, ki je sprejemljiva za vse vpletene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obvladovanje stresa (8 ur) - torek, 15.10.2019, 9.00-15.00, Ljubljana

več...


Obvladovanje jeze (8 ur) - četrtek, 24.10.2019, 9.00-15.00, Ljubljana
več...

Obvladovanje težavnih strank (8 ur) - torek, 5.11.2019, 9.00-15.00, Ljubljana

več...


Tehnike pogajanj (8ur) - torek, 19.11.2019, 9.00-15.00, Ljubljana

več...






Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je ustanovni član 
Zavod RAKMO je član 

European Mediation
Network Initiative

Združenja mediacijskih organizacij Slovenije - Medios
Evropskega združenja za transformativno mediacijo UIA - Word Forum of Mediation Centers



(c) 2011-2019 Zavod RAKMO - Center za mediacijo in obvladovanje konfliktov - Vse pravice pridržane
Produkcija 5ka